linkbuilding

14 listopada 2017 - admin

Po co dodaje się strony do katalogów?

Katalogi stron jak też katalogi firm to miejsca, w których możemy znaleźć setki, a nieraz nawet tysiące firm. Po co dodaje się tam stronę internetową i czy warto to robić? Czy ktoś szuka wykonawcy usługi lub sklepu internetowego w katalogu stron? Dodawanie strony do katalogów stało się popularne w momencie gdy odkryto, że wpływa to na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania Google.

Katalogi stron były tworzone głównie w tym celu. Dzięki dodaniu strony do kilkunastu katalogów można było podnieść jej pozycję w wyszukiwarce Google. Dodanie strony do kilkudziesięciu katalogów dawało solidną poprawę pozycji, a kilkaset katalogów potrafiło wypozycjonować nawet trudne frazy w Google.

Katalogi stron i katalogi firm nadal wpływają na pozycjonowanie w Google. Obecnie jednak nie wystarczy skatalogować stronę, aby uzyskała wysoką pozycję w Google. Potrzebne jest do tego znacznie więcej działań i różnych typów linków. Nadal jednak katalogi są używane przez wiele osób w procesie pozycjonowania. Możemy spotkać różne zdania na temat ich skuteczności. Eksperci na grupach zgadzają się jednak w tym, że poleganie na samych katalogach nie jest najlepszym pomysłem.

Jeśli myślimy o pozycjonowaniu z użyciem katalogów stron lub katalogów firm to warto skupić się tylko na najlepszych polskich katalogach.

Dodanie strony do 20-50 katalogów powinno przynieść pozytywne skutki w pozycjonowaniu. Szczególnie warto zwrócić uwagę na katalogi firm które często mają znacznie wyższą jakość niż katalogi stron. Co prawda nie wszystkie umożliwiają dodanie linka do strony, jednak warto poświęcić czas i poszukać takich gdzie będziemy mogli umieścić link do strony.

Internet i komputery katalog firm / katalogi stron / pozycjonowanie / seo /

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *